(Video) Cubaan Khir Rahman Jadi Pengacara, Buat Wany Hasrita Gelαk Sampai Berαir Mαtα

Industri lawak semakin mendapat tempat dalam kalangan masyarakat kita hari ini.

Antara yang mendapat perhatian adalah program yang dihoskan oleh Wany Hasrita, Khir Rahman dan Amin Idris ini.

Yang melucukan dari program itu telah dikongsikan oleh @radiotelevisyenmalaysia dan menjadi viral di media sosial.

Menerusi video itu, ia dapat dilihat dengan jelas Wany tertawa terba’hak-ba’hak dek terhibur dengan rakan hosnya, Khir.

Difahamakan, Khir seolah-olah cuba menjadi hos dan mengendalikan rancangan program itu seorang diri.

Manakala, hos yang lain seperti Wany hanya duduk di hadapan, sambil memperhatikan cubaan mengacara itu.

Hasil cubaa pengacaraan itu, ia membuatkan Wany tidak dapat mena’han ketawa sehingga mengalirkan air mata.

Perkongsian video itu berjaya meraih tontonan sebanyak 861.6K dan 67.1K tanda suka dan lebih 1K komen.

Tinjaun di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur dengan telatah mereka berdua.

@amighost88: lps berdekah tengok Khir aku pegi solat maghrib..rakaat kedua tiba2 terbayang muka Khir..ko agak?

@Razman Barbershop: real pelawak orang tengok pon dah gelak walaupun tak lahir dari program lawak…

@Saleh Aizad: Khir rahman mmg berbakat.. Tgk dia jadi kemawas dlm merong mahawangsa tak tahu laa mcm mana dorg nk bg dia se’rius

@Raz: pelawak ni,dia buat se’rius pun, memang kita nak gelak..nak2 dia pulak duk gelak adoii.. terbaik RTM

Sekadar perkongsian.

Sumber:

[1] Rujukan, HCL

[2] Gambar dan video, @radiotelevisyenmalaysia

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.