[VIDEO] Tular S4mseng M4ki h4mun di telinga, Penguat kuasa buat tak tahu

Tindakan seorang lelaki mengugut dan mengg4nggu tugas seorang penguat kuasa Majlis Perbandaran Kuala Selangor (MPKS) kini sedang tular di laman sosial Facebook.

Seperti menunjukkan dia jaguh hebat di kawasan tersebut, lelaki terbabit mengeluarkan kata-kata kes4t, ugvtan dan c4cian terhadap penguat kuasa berkenaan.

Klip video tersebut menunjukkan lelaki terbabit menghampiri penguat kuasa berkenaan dan beberapa kali menyatakan ingin menvmbuk muka anggota yang menjalankan tugas.

Lelaki terbabit juga ber4ng apabila anggota penguat kuasa berkenaan seolah-olah tidak menghiraukan ugvtan terbabit dan meneruskan tugasnya meny4man kenderaan yang melakukan kes4lahan.

Rata-rata orang ramai mengec4m tind4kan lelaki yang kononnya s4mseng itu dan meminta untuk pihak p0lis mengambil tind4kan.

“Wah, s4mseng betul abang ni, sarapan pagi tadi makan tebuan ke apa ni? Tengok kiri kanan juga ye bang. Kalau tidak salah tak adanya penguat kuasa nak s4man.

“Banyak kerja lain lagi dia pun nak buat, tabik dekat anggota tu, buat tak reti je abang s4mseng mer0yan tepi telinga,” kata Saifullah Abdullah.

“Dapat ceduk rusuk abang ni sedap ni, bukan main lagi dia laung. Satu daerah dengar suara dia, s4mseng betul la ni.

“Bagus penguat kuasa ni, kena ‘pr0voke’ teruk pun dia tak lawan. Kalau aku memang tak boleh la buat kerja macam abang penguat kuasa ni,”kata Hasbullah Hafiz.

Sumber:– K! ONLINE

Leave a Reply

Your email address will not be published.